KOMPONENTY DO POJAZDÓW SPECJALNYCH OCHRONY OSÓB I MIENIA
ZAWIASY STOSOWANE W POJAZDACH OPANCERZONYCH DO PRZEWOZU OSÓB
Zawiasy tego typu mają zastosowanie w pojazdach skryto-opancerzonych: SUV-ach, limuzynach przystosowanych do przewozu osób w warunkach szczególnego zagrożenia np.: w krajach o podwyższonym stopniu zagrożenia życia czy też porwań, misjach obserwacyjnych, stabilizacyjnych i pokojowych jak również pomocy humanitarnej i konsultacyjnej. Takie zawiasy są montowane również w pojazdach specjalnego przeznaczenia dla policji i wojska.
W procesie wdrażania zawiasów w pojazdach podlegają one testom balistycznym wykonywanym przez instytucje do tego uprawnione i potwierdzającym daną klasę wytrzymałości.
Wykonane są ze stali konstrukcyjnych, wysokostopowych i zabezpieczone powłoką antykorozyjną cynkową, a sworznie powłoką ARCOR.
W naszej ofercie posiadamy zawiasy do modeli: Toyota LC 100, 105, 200, 76, 78 i Hilux; Jeep J8; Nissan Patrol, Land Rover Defender oraz limuzyn Mercedes SL, BMW 5 oraz 7.
ZAWIASY WZMOCNIONE STOSOWANE W POJAZDACH DO PRZEWOZU MIENIA I GOTÓWKI
Są to zawiasy montowane w pojazdach przystosowanych na bankowozy. Podobnie jak zawiasy w wzmocnionych pojazdach do przewozu osób są wykonane ze stali konstrukcyjnych, wysokostopowych zabezpieczonych warstwą ocynku. Wysoka jakość i powtarzalność w przypadku tych zawiasów jak również innych naszych produktów jest gwarantowana przez produkcję na maszynach CNC.
Oferujemy obecnie zawiasy do następujących modeli: MB Vito, Sprinter; VW T5, Crafter; Nissan 3500.
WZMOCNIONY PODNOŚNIK DO SZYB POJAZDÓW OPANCERZONYCH TYP III
Podnośnik tego typu stosowany jest do podnoszenia szyb pancernych w klasie od BR4 do BR7, zarówno w pojazdach cywilnych jak i militarnych. W zależności od zastosowanego poziomu opancerzenia pojazdu jest on wykonany ze stopów aluminium lub z komponentów aluminiowych wzmocnionych stalowymi. Podnośnik zasilany jest specjalnym silnikiem elektrycznym i posiada dodatkowe wsparcie w postaci zabezpieczającej sprężyny spiralnej.
Prezentowany model podnośnika może być stosowany w następujących modelach pojazdów: Toyota LC100, 105,200, 76, 78, Hilux; MB Sprinter, MB Class S i G jak również w VW Crafter.
Może być użyty w pojazdach cywilnych i wojskowych.
Parametry: wersja lekka / wersja cięższa – wzmocniona
max. udźwig [kg]: 85 / 125
otwarcie [mm]: 150 /150
czas otwierania* [s]: 6 / 9
czas zamykania [s]: 10 / 15
waga [kg]: 6.6 / 8.5
wymiary LxWxH** [mm]: 445x54x370 / 445x54x370
cykl pracy [%]: 25% / 25%
* czas potrzebny do całkowitego otwarcia / zamknięcia
** wymiary podnośnika w stanie zamkniętym
STOPIEŃ TAKTYCZNY
Stopień ten montowany jest pod pojazdami przystosowanymi do przewozu osób. Korzystają z niego pracownicy ochrony podczas poruszania się obiektu.
Dzięki specjalnym rozwiązaniom elektrycznym sterowanie stopniem odbywa się od wewnątrz pojazdu. Jest wykonany z wysokiej jakości materiałów zapewniających niezawodne użytkowanie, występuje w różnych rozmiarach.
LUK TAKTYCZNY
Luk komunikacyjny dedykowany do pojazdów skrycie opancerzonych wykorzystywanych do transportu mienia oraz osób, w tym VIP. Dzięki jego zastosowaniu możliwa jest bezpośrednia komunikacja z osobami znajdującymi się na zewnątrz pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa załogi. Stanowi on idealne rozwiązanie w pojazdach opancerzonych używanych w stanach zagrożenia terrorystycznego, w więźniarkach, pojazdach konwoju itp., gdzie ingerencja w strukturę poszycia w celu umieszczenia jakichkolwiek otworów i drzwi znacznie zmniejsza odporność balistyczną. Luk został przebadany przez Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej pod kątem odporności balistycznej i środowiskowej: pyłowanie, deszczowanie, odporność na niskie i wysokie temperatury.
SZYBY PANCERNE
W naszej ofercie posiadamy proste i gięte szyby pancerne produkowane przez naszego kooperanta w Holandii według naszych projektów. Występują one w zakresach odporności balistycznej od BR 2 do BR 7. W opcji możemy umieścić w szybie nasz innowacyjny luk komunikacyjny.
MECHANIZM PODNOSZENIA KLAPY
Mechanizm klapy – urządzenie do wspomagania zamykania i otwierania wzmocnionej, opancerzonej klapy pojazdu z możliwością zatrzymania w wybranej pozycji oraz uchylania. Jest zaprojektowane tak, aby można było sterować otwieranie klapy elektrycznie lub tradycyjnie manualnie.
Ma zastosowanie w pojazdach Toyota LC 200, LC 202 lub innych wymaganych aplikacjach pojazdów, gdzie znajduje się klapa lub wyłaz dachowy.